|
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
2000turbo Moderator

Geregistreerd op: 29-10-2003 Berichten: 1572 Woonplaats: Rozenburg  |
Geplaatst: Di Apr 06, 2010 7:27 pm Onderwerp: Coilover. |
|
|
Mijn huidige verlagingsveren heb ik in 1992 gekocht. Toen kon ik bij Jamex nog voor mijn auto andere veren kopen. Deze veren zijn nu helemaal versleten, dus moest ik op zoek naar wat anders. Nu is er voor mijn auto helemaal niets te krijgen wat er zo onder past, dus moest ik op zoek naar wat anders. Na veel zoeken ben ik op een coiloverset gestuit die voor de starion dus wel leverbaar is. Heb ik de massel dat de schokbrekerpoten hetzelfde zijn als die van de Lancer.
Vorige week is het pakketje uit Canada binnengekomen. Ik heb dus maar gelijk een schokbreker poot laten stralen om het geheel weer mooi te maken.
Er zit een veer op van 8KG, ik hoop dat er een beetje mee te rijden is...we zien het wel als de auto weer klaar is.
Gr,
Martijn. _________________
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
RallyeSmoker Moderator

Geregistreerd op: 19-10-2003 Berichten: 2514 Woonplaats: Hoek van Holland  |
Geplaatst: Vr Apr 09, 2010 9:00 pm Onderwerp: |
|
|
Zal niet erg duur geweest zijn het setje, of wel? Wellicht dat ze AST je konden helpen, volledig naar wens gemaakt.... _________________ Olaf
240+pk en 350+nm at 1,15 bar
All by myself.... |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
arnout Member
Geplaatst: Vr Apr 09, 2010 10:53 pm Onderwerp: |
|
|
Beter naar Intrax. AST heb ik meer slechte ervaringen mee dan goede. _________________ al is de honda nog zo snel, de supra achterhaalt em wel! |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
2000turbo Moderator

Geregistreerd op: 29-10-2003 Berichten: 1572 Woonplaats: Rozenburg  |
Geplaatst: Zo Apr 11, 2010 9:04 am Onderwerp: |
|
|
Was idd niet duur. Heb al eens met AST gebeld, was niet mogelijk werd mij verteld. _________________
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Bouwen205 Member

Geplaatst: Ma Apr 12, 2010 7:27 am Onderwerp: |
|
|
Ziet er top uit!
Wel nog even een gaatje maken onderin de kom, of zit die eral??? _________________ Less is More! 1360cc Turbo |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|